دلم گرفته


بدبختی ی عاشق

 

دلم گرفته

 

دلم گرفته از زمونه دلخورم                       بذار واست گلایه هامو بشمرم

 

به کی بگم که کوزه کوزه تشنه ام               به کی بگم هزار روزه تشنه ام

نیومدی یه هفته خسته تر شدم                شکسته بودم و شکسته تر شدم

نیومدی و کوچه مون کلافه شد                  یه جمعه به ندیدنت اضافه شد

یه دل دارم همیشه بی قرارته                   قنوت من دعای انتظارته

به قطره  قطره های گریه هام قسم            که بی قرار و بی پناه و بی کس ام

یه دل دارم که حفظه شعر دوری و              نداره چاره ای به جز صبوری و

میخواد شریک گریه های من بشه             بیا ببین دل غریب من چشه

نیومدی،نیومدی  وخسته تر شدم             شکسته بودم و شکسته تر شدم       

نیومدی،نیومدی و غصه بازنفس گرفت       خدا تورو یه جمعه دیگه پس گرفت   

نیومدی حصار دردو بشکنی                    تو آخرین امید چشمای منی

                                                                                                 از....-سایه 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت11:37---28 تير 1391
ooooooooo وبه من قشنگه یا وب شما

جدی میگم کپ کردم

خیلی خیلی قشنگه



nafas
ساعت19:20---22 تير 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی.
وب قشنگی داری موفق باشی.
خوشحال میشم به منم یه سری بزنی.
باییییییییییییییییییی


علی
ساعت13:46---8 تير 1391
سرنوشت

وقتی خدا زندیگمو به دست سرنوشت سپرد

وقتی که اون روزای خوب یکی یکی باهم میمرد

عمر من توی لحظه ها دونه به دونه می گذشت

خندهامم گریه شدو این زندگی این سرگذشت

وقتی که دست روزگار دستامونو جدا میکرد

نفس توی سینه ی تو با قلبه من وداع میکرد

تموم دوست داشتنه تو تو برقه چشمات می دیدم

فقط با یه نگاه تو به اخر خط رسیدم

حالا که من عاشقتم تو خوابی تو دل زمین

این دسته سرنوشته که با همه بی رحمه همین........



مجنون
ساعت12:07---30 ارديبهشت 1391
اما اگه شما منو لینک کنین من هم باید شمارو لینک کنم...اما من هر کی رو لینک میکنم اسمش تو وبم ثبت نمیشه...اما اگه لینکم کردین منو با عنوانه :عاشقانه ترین وبلاگ لینک کنین...بازم هم ممنو خوش باشینت بای بای
پاسخ:مرسی خودت هم منو با اسم فقط عشق A بلینکید میشه بازم ممنونم
پاسخ:لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 20:34 توسط عاشق| |


Power By: LoxBlog.Com